« タイムトライアルジャパン 利根川ステージ | Main | 今日も来ました、筑波山 »

August 02, 2014

暑いっ 筑波山

やいた八方ヶ原ヒルクライムが来週に迫りました。
暑いけど、山に行かないと! ってことで、筑波山。

山なので...
コルサイタリアにR-SYS SLを履かせ、スプロケは12-28のロークロス!

麓から不動峠:16分59秒
その後、スカイライン~つつじヶ丘駐車場:25分28秒

麓からだと42分27秒。


暑いーーーっ!

筑波山(女体山)を見上げて見ると...雲ひとつない青空。(-_-)
暑いっ 筑波山

もっと暑くなりそうなので、さっさと下りました。

暑い中でもたくさんのローディとすれ違いました。

たぷーり汗かきました。


26km、1時間22分のライドでした。

|

« タイムトライアルジャパン 利根川ステージ | Main | 今日も来ました、筑波山 »

Comments

Loѕing weight isn't necessarily healthy for people, being muscle weighѕ more thɑn fat more and more people think they are overweight for the sheer fact that they think that on hundrеd and eighty pounds is all fat when most of it would be muscle. Sо generally, eat meat, fish, fruit and ѵegetables. Men and ѡomen get into a 'maіntenance' level jսst where they're able to take in exactly what they need while watching their bodyweight. I wаs able to once again focus aftеr the weіght loss doctors talkeɗ to me about their diet, and when I was on the diet, it was lіke heaven on earth. This is the ߋther major category of reasons when HCG stops working.

Posted by: Hcg Weight Loss Wiki | September 05, 2015 at 10:30 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/47362/60085035

Listed below are links to weblogs that reference 暑いっ 筑波山:

« タイムトライアルジャパン 利根川ステージ | Main | 今日も来ました、筑波山 »