« バースデーは会津で試走 | Main | 手と足をリニューアル »

April 20, 2014

今日も一本イッてきました

今日も一本イッときます。

今日は風はほとんどなく、平坦部分はそれなりに...

今日も栃沢ダムまでアウターで上って、本格的な上りはインナーで。

47分45秒でした。昨日との違いは平坦部分の違いかな?

すぐ下ってきましたが、昨日よりも下り寒い〜。
そりゃそーか、午前中だもんね。(^^;;

|

« バースデーは会津で試走 | Main | 手と足をリニューアル »

Comments

We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website provided us with valuable information to work on. You have done an impressive job and our entire community will be thankful to you.

Posted by: Lavonne | June 30, 2015 at 04:10 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/47362/59502713

Listed below are links to weblogs that reference 今日も一本イッてきました:

« バースデーは会津で試走 | Main | 手と足をリニューアル »